Téma web

Markething.cz - o věcech, které hýbou společností i trhem

Druhého dubna 2012 byl za účasti děkana FSV Jakuba Končelíka oficiálně spuštěn webový portál www.markething.cz , který je dílem převážně studentů druhého a třetího ročníku oboru Marketingové komunikace a PR. Šéfredaktorem je Přemek Adamec z katedry žurnalistiky. (Pokračování textu…)

Exkluzivně: Náhled nového webu FSV

Světla burzovní tabule i zářivé zelená planeta Země dotvářejí testovací verzi webu FSV, která se objevila na internetu. Původní záměr byl vytvořit web, který by, na rozdíl od toho původního, působil svěžím dojmem a to zejména na uchazeče o studium. A to se tvůrcům povedlo. (Pokračování textu…)

Fakultní PR poprvé v rukou experta

kolmannová2„Propagovat fakultu na Facebooku? Klidně,“ říká čerstvá proděkanka pro vnější vztahy, PhDr. Denisa Kasl Kollmannová. Od svého nástupu prý zatím hlavně „hasí, co se dá,“ rozhodně si ale s prací ví rady. „Stavu propagace mi místy bylo až líto,“ přiznává doslova. (Pokračování textu…)

ISS: najdi chyby na webu a vyhraj 50 Kč

V dubnovém čísle časopisu Sociál jsme vás informovali, že v nejbližší době dostane Institutu sociologických studií nový web. Ke spuštění stránek, které už byly připravené, ale došlo až po více než půl roce. Proč tak pozdě a v čem má být lepší?
(Pokračování textu…)

Pomůže nový redakční systém sociologům k lepšímu webu?

Do začátku prázdnin mají webové stránky ISS přejít pod celouniverzitní systém správy webových stránek Document Globe (DG), na kterém již funguje web IKSŽ. Až do nynějška běžel web ISS na systému E-control od firmy MotionMedia, u kterého prozatím zůstávají weby IPS, IMS a IES. Proč ISS odchází od unifikované podoby webů institutů FSV?
(Pokračování textu…)

ISS má konečně nový web

Pokud vše půjde podle plánu, stane se tak už v průběhu dubna. Sociologie bude druhým institutem FSV, který přejde na novou podobu internetových stránek. Ty budou graficky unifikovány se stránkami fakulty (www.fsv.cuni.cz) a s obecnou podobou stránek Karlovy Univerzity (www.cuni.cz). Nový systém by měl přinést mnohá zlepšení.
(Pokračování textu…)

Web IMS – brána k informacím, nebo Kniha džunglí?

Když mi bylo pět let, ztratil jsem se v lese. Stejné pocity ve mně ožívají, když se na webu IMS pokouším najít konzultační hodiny některého z vyučujících. Nejenže časy konzultací často chybějí - někdy tam není uveden ani onen pedagog.
(Pokračování textu…)

Nepovolená reklama na webu ekonomů?

Na webových stránkách Institutu ekonomických studií mohou návštěvníka překvapit loga velikánů českého průmyslu a služeb. Podle pravidel CESNET má přitom být komerční reklama na webových stránkách vysokých škol zakázána. V pravé části úvodní stránku webu ies.fsv.cuni.cz jsou přitom pod sebou srovnána loga společností Transgas, McKinsey, ČEZ, ČS a ČSOB. Zákon přitom říká, že pro reklamu je akademická půda vysloveně nepřátelským územím.
(Pokračování textu…)

Hlavní zpráva na webu FSV? Školení řidičů

Začátkem září možná začali mnozí ze studentů znovu pomýšlet na školu. Většinou je jistě zajímal harmonogram akademického roku či rozvrh. Jako nejsnazší cesta ke zjištění těchto informací se logicky jevila návštěva webových stránek FSV. To byl však bohužel naprosto mylný předpoklad – na užitečné informace na homepage mohl začátkem září student zapomenout.
(Pokračování textu…)

Weby fakultních spolků zažívají boom

Studentské spolky, které na FSV vznikají jako houby po dešti, se bez webové prezentace neobejdou. Předsedové těchto spolků si to uvědomují. Weby teď vypadají lépe a obsahují aktuálnější a obsáhlejší informace.
(Pokračování textu…)