Markething.cz - o věcech, které hýbou společností i trhem
Druhého dubna 2012 byl za účasti děkana FSV Jakuba Končelíka oficiálně spuštěn webový portál www.markething.cz , který je dílem převážně studentů druhého a třetího ročníku oboru Marketingové komunikace a PR. Šéfredaktorem je Přemek Adamec z katedry žurnalistiky.
Cílem projektu je nejenom sledovat trendy v oblasti marketingové komunikace, ale i přání studentů mít portál, který jejich očima hodnotí ať už povedené či nepovedené kampaně. Jedinečnost tohoto webu spočívá v nezávislosti redaktorů, takže tematická diskuze či kritika politického marketingu, etiky v reklamě nebo i kopírování nápadů je vítaná.
Markething.cz neexistuje pouze na webu, ale také se snaží navazovat komunikaci na sociálních sítích jako je Facebook nebo Twitter. Po pár hodinách od oficiálního spuštění má již na Facebooku přes tisíc fanoušků. O zahájení také píše Česká pozice i týdeník Média a Marketing.
Důvěryhodnost celého webu zvyšují zdroje a citace uvedené pod články. Celý projekt zaštiťuje Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy. Odbornou garantkou a spoluzakladatelkou je Denisa Kasl Kollmannová.