Kandidáti pro volby do SIMS

Prezentace kandidátů do SIMSu, kteří využili nabídky zveřejnit svůj program.


Martin Vedral, 20 let, 1. ročník MTS

Proč byste měli volit právě mě? Snad proto, že rád pomáhám ostatním – proto pokud budu zvolen, tak vám kdykoliv pomůžu s řešením vašich problémů týkajících se školy – když za mnou přijdete, pokusím se ze všech sil váš problém vyřešit. Chci být tedy spojnicí mezi vámi a jednotlivými vyučujícími či vedením institutu. A i nadále budu spolu s ostatními lidmi ze SIMS pořádat různé akce, které slouží ke stmelení kolektivu – za vzor mi může sloužit třeba náš skvělý seznamovák. Pokud mi věříte, že bych mohl vaše zájmy hájit dobře, tak mi prosím dejte hlas.

Jonáš Vnouček, 21 let, 2. ročník MTS

Mým cílem v SIMSu bude především zviditelnění jeho bezpochyby přínosných aktivit pro naše studenty. Dále bych rád dosáhl jednotného informačního kanálu pro komunikaci mezi studenty a lektory. Ten by měl potlačit zmatky a poskytovat jasné a srozumitelné informace ohledně studia. K souborným zkouškám bych chtěl studentům nabídnout cosi jako list ČKD (často kladených dotazů), který by se vytvořil pokud možno ve spolupráci se zkoušejícími. Moc rád se pak budu podílet na přípravách společenských akcí pro IMS.

Lucie Šafránková, 3. a vyšší ročníky MTS

SIMS je tu především od toho, aby spolupracoval s učiteli a jinými školními strukturami a zlepšoval vztahy a provázanost mezi jednotlivými instituty. Chtěla bych pokračovat v práci, kterou započali naši předchůdci (zejména ti dávnější), aby se ze SIMSu nestala zbytečná instituce a aby spolupráce s výše jmenovanými byla intenzivnější. A konkrétní, praktický cíl? Fungující kopírky a tiskárny v Jinonicích! A nebojte, na společenské akce samozřejmě nezapomínám. Ať žije IMS!

Hana Peregrinová, 24 let, ES, kandidátka ZES+ES

Ráda bych se ve své funkci věnovala problémům Západoevropské katedry, které vidím v nedostatečné informovanosti studentů o možnostech využití pracovních stáží, studijních pobytů a stipendií. Důležité je i otevřít debatu o celém konceptu studia a systému povinných a volitelných předmětů, jakožto využívání odborníku z praxe. Nadále bych pokračovala v rozvoji společenského života na IMS, který je pro nás tak důležitý.

1 983 ×




Sdílej článek


Hodnocení

špatnýpodprůměrnýprůměrnýdobrývýborný (1 hlasujících, průměrné hodnocení: 4,00 z max. 5)
Loading...

Související články:

Komentáře nejsou povoleny.