Autor: Helena Novotná | 18. 9. 2008 | Rubrika: IKSŽ, Studentský život |
komentáře
Téma(ta): MKPR, práce
| Otisknuto: Květen 2008
Název oboru Marketingová komunikace a public relations sám napovídá, že tato disciplína není věda a je založena na praktických dovednostech. Proto nebude velkým překvapením 30 % studentů prvního ročníku, kteří už do víru pracovního života pronikli. Z toho necelá polovina pracuje v oboru.
Autor: Helena Novotná | 11. 12. 2007 | Rubrika: IKSŽ |
11 komentářů
Téma(ta): MKPR
Ač je bakalářský obor Marketingová komunikace a public relations (MKPR) na FSV vyučován již čtvrtým rokem, pro mnohé z řad ostatních studentů fakulty je stále velkou neznámou a nálepka izolovaného oboru je mu přiřknuta možná spravedlivě. Co je na tom pravdy? O průběhu studia, pozitivech a negativech oboru a vztazích mezi studenty jsem si povídala s dvěma z nich, Vandou Štéglovou a Davidem Frodlem.
Autor: externí | 1. 12. 2006 | Rubrika: IKSŽ |
2 komentářů
Téma(ta): MKPR
Přeci nejde studovat PR a žádné PR si nebudovat. Už je na čase dát o sobě pořádně vědět! Večírků, výletů a senzačních akcí podnikly děti druhého ročníku Marketingové komunikace a public relations (MKPR) opravdu mnoho. A přesto o nich žádné noviny dosud nenapsaly. A štvalo je to natolik, až se jim to nakonec podařilo změnit. Zjistily, že jediný způsob, jak se dostat do novin, je uspořádat něco ve velkém stylu, něco velkolepého.
Autor: externí | 1. 11. 2006 | Rubrika: IKSŽ |
komentáře
Téma(ta): MKPR
V neděli 9. července bylo léto a prázdniny v plném proudu. Skupina studentů druhého ročníku nedávno vzniklého oboru Marketingová komunikace a PR zůstala dobrovolně v Praze, aby přivítali na letišti deset kolegů z University of Missouri-Columbia. Důvod? Práce na společném projektu s cílem zanalyzovat pozici značek ČR a USA a navrhnout pro obě země vhodnou komunikační strategii.
Autor: Martin Polívka | 30. 4. 2006 | Rubrika: Rozhovory |
1 komentář
Téma(ta): MKPR, Pavel Dolanský
Rozhovor s garantem oboru Marketingová komunikace a public relations Pavlem Dolanským.
Autor: externí | 30. 4. 2006 | Rubrika: IKSŽ |
komentáře
Téma(ta): Hollar, MKPR
Marketingová komunikace a public relations je nejmladší studijní obor na FSV – letos v říjnu nastoupí jeho teprve třetí prváci. Každý rok na ni podává přihlášku okolo tisícovky zájemců, tedy daleko více než na ostatní „zavedené“ obory. Loni své štěstí zkusila i Kateřina Hráská a uspěla. Jak hodnotí své dosavadní studium?