S čím se potýká nová vedoucí studijního oddělení?

studijní oddělení - Jana Drdlová

Potvrzení o studiu, přihlášky, odhlášky, stravenky, cvičenky, zápisy, prodloužení – ukončení. Nejen to obstarává studijní oddělení, jehož novou vedoucí je Jana Drdlová.

Čeho chcete ve své funkci dosáhnout?
Především bych ráda, aby se „zaběhl“ informační systém Tajemník, a to zejména v souvislosti se zápisem studentů do dalšího úseku studia, a aby si studenti zvykli na to, že jim Tajemník studium velmi usnadní.

Co vás na práci baví a co naopak unavuje?
Těší mne, když studenti odcházejí ze studijního oddělení vybaveni kvalitními informacemi a spokojeni s naším jednáním. Unavují – nejen mě, ale i mé kolegyně – studenti, kteří bez jakékoliv přípravy přijdou na studijní oddělení a žádají kompletní výklad předpisů v době, kdy všechny podstatné informace jsou k dispozici na internetu.

Prodloužíte úřední hodiny studijního oddělení?
K prodloužení úředních hodin studijního oddělení již došlo, a to od 1.2.2006 vždy v pondělí až do 17 hodin (původně byly úřední hodiny pouze do 16 hodin).

Uvažujete o podávání přihlášek přes internet?
Toto rozhodnuti není jen na fakultě. Pokud vím, univerzita jako celek připravuje možnost elektronického podávání přihlášek (ale je to spojeno s řadou problému, jako je třeba aplikace elektronického podpisu). Za sebe můžu říct, že bych tuto možnost uvítala.

Zjednoduší se nějak zavedením Tajemníka systém zapisovaní do dalších ročníku?
Mělo by dojít k velkému zjednodušení, ovšem příslušný modul na Tajemníka bude teprve na fakultu dodán. Mělo by dojít k „odbourání“ zápisových listu, do kterých studenti přepisovali výsledky z indexu. Zjednodušeně řečeno, jedním kliknutím student „postoupí“ do dalšího ročníku studia.

Jaký má podle vás vliv Tajemník na objem úkolů, jež musí studijní oddělení pokrýt?
Nechci kritizovat vyučující, ale pokud by byly správně zapisovány všechny splněné studijní povinnosti a studenti by si registrovali předměty včas, byl by Tajemník velkým usnadněním naší práce.

Jakých chyb se studenti při komunikaci se studijním oddělením dopouští nejčastěji?
Mezi drobnosti bych mohla zařadit žádosti o potvrzení o studiu na nevyplněné formuláře. Za větší problém považuji, že student přijde naprosto neinformován a očekává od nás kompletní výklad předpisů s kompletním „ohodnocením a výhledem“ jeho situace. To pak zdržuje ostatní studenty, kteří přijdou pouze pro radu, když příslušnému předpisu nerozumí. U některých studentů bych také uvítala pozdrav, když vejdou do kanceláře, a pozdrav, když z ní odcházejí. Ale když se ptáte na komunikaci, to je přece vždycky věc všech zúčastněných, takže je určitě co zlepšovat i na naší straně.

426 ×




Sdílej článek


Hodnocení

špatnýpodprůměrnýprůměrnýdobrývýborný (zatím žádné hodnocení)
Loading...

Související články:

    žádné články nenalezeny

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *