Dvě knihy pro sociology – Veřejná politika, Politický marketing

Prof. Martin Potůček a tým jeho českých i zahraničních kolegů vydali první ucelenou učebnici veřejné politiky v českém jazyce. Učebnice, která se v knihkupectvích prodává za 290 korun, má téměř 400 stran. Ve třinácti kapitolách nabízí nejen informace o veřejné politice jako vědní disciplíně, ale také její návaznost na další obory.

Nechybí apel na etiku v politickém rozhodování a nástin metod analýz veřejných politik. Několik kapitol je také věnováno sociální, vzdělávací a zdravotní politice. Učebnice obsahuje nejen teoretický základ, ale také praktické příklady z Česka i ze světa. Pro studenty veřejné a sociální politiky je nepostradatelným doplňkem domácí knihovny.

Politický marketing

Další novinkou na trhu je kniha Politický marketing (Jabloński a kol.). Na 208 stranách pojednává o metodách analýzy politického trhu, politické reklamě i lobbyingu. Kromě politických východisek obsahuje řadu příkladů z evropské i americké scény. Doporučená cena této knihy je 245 korun. Zaujmout může nejenom studenty politologie či zájemce o politickou sociologii, ale i všechny ty, kteří chtějí prokouknout kuchařky politických stran, což je před parlamentními volbami velmi aktuální téma.

1 432 ×




Sdílej článek


Hodnocení

špatnýpodprůměrnýprůměrnýdobrývýborný (zatím žádné hodnocení)
Loading...

Související články:

Komentáře nejsou povoleny.